keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Haastetta

Sain Tarulta haasteen ja vastaanpa nyt siihen.

"Jokaisen haasteen saaneen pitää kertoa 11 asiaa itsestään, vastata sen jälkeen yhteentoista kysymykseen jotka on saanut haasteen antajalta, keksiä uudet 11 kysymystä ja haastaa 11 uutta bloggaaja tähän haasteeseen, ja ilmoittaa näille uusille haastetuille haasteesta heidän omissa blogeissaan. Haasteen saa antaa vain niille bloggaajille joilla on alle 200 lukijaa - haastajaa ei saa haastaa uudelleen."

11 asiaa itsestäni:

1. Oon päättämätön ihminen joissain asioissa, voin punnita kahta vaihtoehtoa vaikka loputtomiin. (esim. hiusten leikkaus)
2. Mä olen toivoton romantikko, toivon että Jukka järjestäis/tekis silloin tällöin kaikkia romanttisia tempauksia mitä elokuvissa näkee.
3. Stressaan asioita ihan kamalasti.
4. Sanon Jukalle, etten tarvitse, vaikka haluaisin kunnon hääjuhlan ja petyn, jos en sellaista sitten joskus saa.
5. Mä olen mielettömän herkkä. Voin itkeä ihan mistä vaan; jos mulle sanoo jotain ihanaa, katson lasten ohjelmaa tms. Välillä mä itken jopa ilman syytä.
6. Mä rakastan tätä vauvamasua, mutta en voi sietää kaikkia muita ylinmääräisiä kiloja, joita raskaus on mulle tuonut (kiitos geenit).
7. En tykkää siivoamisesta, mutta kun siivoan, se täytyy tehdä perusteellisesti; Lattioiden pesun ja imuroinnin lisäksi pitää pyyhkiä pölyt, siivota kaikki hyllyt, laatikot ja kaapit, yms. 
8. Mulla on hyvin huono itsekuri. Tahtoisin päivittäin käydä lenkillä, mutta en saa itseäni lähtemään yksin. Tarvitsen jonkun potkimaan mua takapuoleen.
9. Haluan aina olla joka paikassa ajoissa ja hyvin valmistautunut (siksi meillä on jo pinnasänky kasattuna). Jos lähtö johonkin viivästyy, mun stressikäyrä nousee ja iskee paniikki.
10. Mä joskus keskustelen itseni kanssa, niin pään sisällä kuin ääneenkin.
11. Oon tosi säikky, voin säikähtää mitä tahansa ääntä ja mun vilkas mielikuvitus ei auta asiaa yhtään. Siksi vihaan olla esim. yön yksin.

11 kysymystä:

1. Mikä on lempiruokasi? 
-Hmm... Uunilohi ja perunamuusi. Tonnikalalasagne on myös omnomnom 
2. Entä lempivaatekappaleesi?
-Ei oo mitään ehdotonta lempparia mutta mustassa perus-topissa ja farkuissa viihdyn useimmiten.
3. Juotko kahvia? 
-Oi kyllä <3
4. Missä haluaisit nähdä itsesi tulevaisuudessa?
-Omakotitalossa suurperheen äitinä. Jossain mieluisassa työpaikassa. 
5. Onko sinulla jotakin ehdotonta lemppari bändiä/artistia?
-En nyt sanoisi, että ehdotonta, mutta Blackmore's Night on lemppari.
6. Mikä on lempivärisi/värit?
-Ruskea, beige, musta ja valkoinen
7. Yökukkuja vai aamuvirkku?
-Yökukkuja (NINJA!). Mua ei aamulla meinaa saada millään hereille.
8. Minnepäin maailmaa haluaisit tulevaisuudessa matkustaa?
-Hmm. Irlantiin ainakin ehdottomasti. Ja Turkkiin. Itse asiassa haluaisin matkustaa mahdollisimman moneen maahan.
9. Jos saisit valita, valitsisitko loppuelämäksesi Ilon, loputtomasti rahaa vai rakkauden?
-Rakkauden. Raha helpottais tietenkin elämää, mutta voiko silloin tietää kuka on oikea ystävä ja kuka rahan perässä?
10. Puhutko millään murteella?
-En ainakaan tietääkseni. Jonkun verran kaiketi turkulaisittain.
11. Onko sinulla mitään kammoa tai fobiaa, tai asiaa mitä yksinkertaisesti pidät vastenmielisenä?
-Fobioita löytyy: araknofobia (hämähäkkien kammo), klaustrofobia (ahtaan paikan kammo), ofiofobia (käärmeiden kammo), tafofobia (elävältä hautaamisen pelko), neulakammo, + pelkään hammaslääkärissä käyntiä (en poraamisen, vaan sen #!@?*&:n koukun takia)
Nimeni on Väinö
Tekisinkö elämässäni asiat toisin, jos vain voisin

Anteeksi, en keksi enempää blogeja enkä jaksa etsiä uusia.

Kysymykset:
1. Mihin vuorokauden aikaan olet parhaimmillasi?
2. Mitä pelkäät eniten maailmassa?
3. Kappale, johon et voisi koskaan kyllästyä ja jota kuuntelet aina vaan uudelleen ja uudelleen?
4. Jos olisit jokin eläin, mikä olisit? Ja miksi?
5. Mitä teet kun kukaan ei näe?
6. Lapsuutesi mieluisin muisto?
7. Mihin muuttaisit (maa/kaupunki) jos voisit?
8. Onko elämässäsi jotain, minkä tekemistä kadut?
9. Kaipaatko jotain henkilöä, jonka kanssa polkunne lähtivät eri suuntiin syystä tai toisesta?
10. Kuinka usein käyt "viihteellä"?
11. Kuinka usein valehtelet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti