keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Lapsettaa

Kirjoitinkin tänään romantiikasta. En tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, itkeä, nauraa vai pudistella päätä. Käytiin kaupassa ja ostin lapsille niistä automaateista 20 sentillä purkkaa. Noh, piruuttani ostin myös eurolla sormuksen samanlaisesta koneesta itselleni ja Jukka pisti sen mun sormeen. Onko nää nyt sitten jotkut leikkikihlat? Aitoja odotellessa (and how long?)..
Tää oli siis päivän romanttisin juttu. Pitäisi varmaan olla iloinen, mutta mä itse ostin sen sormuksen ja ihan kiusallani. Pieni kateuspeikko iski kun ystävä sai "sä oot söpö kuin suklaa"-suklaalevyn ja eräs ystävä pariskunta meni kihloihin tänään. Onnellinen olen heidän puolestaan, mutta tulee itselle lapsi-olo ja tekis mieli polkea jalkaa ja kinuta tyyliin "mä kans mä kans. Mut mä haluuuuuuuuun". Ehkä kuitenkin kerään itseni, yritän(!!) olla aikuinen ja odotan, että jos mäkin saisin jossain vaiheessa sormuksen sormeen (jota en itse ole ostanut eurolla).


Sitten kiukuttelusta muihin juttuihin.
Saatiin äitin kanssa sovittua jouluaatosta. Vielä pitää ottaa selvää tuleeko Miikka viettämään joulua meidän kanssa. Ei oo kyllä vieläkään yhtään joulu-olo. Kai se tästä jossain vaiheessa löytyy. Saatiin sentään joulukortit tänään postiin.

Sain myös ajan TYKSiin diabeteslääkärille. Ensi torstaina suuntaan sinne. Ensi viikon saa pitää ruokapäiväkirjaa ainakin tiistain ja keskiviikon ja mittailla verensokerit molempina päivinä (normaalisti mittaan tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin). Neuvolassa vähän varoiteltiin, että sisätautilääkäri saattaa olla mukana, mun kilpirauhasen liikatoiminnan takia. Saa sitten nähdä mitä tekee vai meneekö jutteluksi vain. Se onkin sitten tän vuoden viiminen lääkärireissu raskauden suhteen, seuraavan kerran sitten tammikuussa.

Ei juhlittu Eetun syntymäpäiviä tänään sen erikoisemmin, ostettiin herkkuja ja Eetu sai valita itselleen lahjan kaupasta. Sunnuntaina sitten tulee vieraita kahville juhlimaan pojua, joten viikonloppu menee leipoessa. Vielä kun keksisi mitä leivon. Onneksi on kaikki ihania leivonta-blogeja, joista löytää herkullisia ohjeita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti