keskiviikko 19. joulukuuta 2012

2. vuosipäivä

Meillä oli siis eilen toinen vuosipäivä. Yllätyin kun Jukkakin muisti päivän ja toi töistä tullessaan mulle kimpun ruusuja ja amarylliksen. ♥

Lasten kanssa kauppareissu oli taas eilen hieman rasittava, pojat olivat ilmeisesti omissa ajatuksissaan kun haahuilivat milloin missäkin ja pariin otteeseen sain säikähtää kunnolla kun käänsin selän pieneksi hetkeksi ja Jerry oli sillä välin päättänyt jatkaa matkaa.
Myös pakko hieman kommentoida kukkakaupan myyjää, seurasi yhtä päättämätöntä asiakasta kuin hai laivaa ja mä sain lasten kanssa odotella (mulle on opetettu hyvät tavat ettei toisten asioimista häiritä). Tämä toinen asiakas sitten myyjälle totesi, että voi palvella meitä ensin.



Päivä meni siinä, että yritin pitää Eetun hiljaisena mun suunnitelmista, on meinaan pikkuinen hölösuu ja meinasi pariin otteeseen paljastaa mun suunnitelmat Jukalle.
Kun Jukka illalla lähti viemään Miikkaa (kiitos veli rakas avusta kun tulit auttamaan!!) kotiin, mä pistin vauhtia. Tein kynttilöistä polun yläkertaan, siirsin  kissat keittiöön (etteivät polta itseään kynttilöihin), tein tuikuista makuuhuoneen lattialle sydämen. Sängylle heittelin ruusun terälehtiä sydämen muotoon. Yöpöydälle asettelin 2 kynttilää, 2 punaista ruusua, kortin (jossa itse keksimäni runo), kermavaahtoa, mansikoita, sulatettua suklaata, jääpaloja, lasit ja lasten shampanjan, johon itse päivällä taiteilin etiketin (tekstillä Marjut ♥ Jukka since 2010 ja ympäri etikettiä lukee eri kielillä minä rakasta sinua). Löysin myös Jukalle kaupasta suklaatryffeli rasian, jonka nimi on WITH LOVE ja paketissa on nätti ruusun kuva.
Tämän jälkeen hain läppärin ja pistin rakkauslauluja soimaan hiljakseen taustalle ja sytytin vielä muutaman kynttilän huoneeseen. Tässä vaiheessa kurkkasin kelloa, iik, Jukka tulee hetkenä minä hyvänsä. Äkkiä vaatteiden vaihto vähän eroottisempaan ja sängylle odottelemaan.

Oli Jukka yllättynyt ja vaikutti ilahtuneeltakin. Ainakin oli yhtä hymyä tullessaan huoneeseen. Ja ei kuulemma haittaa yhtään, vaikka on clichéistä. Loppu ilta nautittiin herkuista ja toisistamme.
Miten tuota miestä rakastankaan ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti