maanantai 3. joulukuuta 2012

Huonomuistinen äiti

Kotiuduttiin harjoituksista. Kirosin mun huonomuistisuutta, oon tosi huono katsomaan sähköpostiani (harvoin sinne mitään tulee niin en sitä muista katsoa kuin ehkä kahden-kolmen viikon välein). Siellä olisi meinaan ollut tieto, että Eetun ryhmällä olisi ollut tänään pikkujoulut, mukana olisi pitänyt olla tonttulakki, jotain pientä naposteltavaa ja pieni lahja. Tietenkin Eetu pettyi kun sanoin, että äitin moka kun ei tajunnut kurkata sähköpostia, mutta reippaana poikana totesi ettei haittaa. Valehtelikin mulle raukka. Täytyy pienelle korvata asia tässä joku päivä, jos vaikka pidetään omat pikkujoulut kotona. Jotain kivaa.
Ja tarvitsee alkaa muistamaan katsoa se sähköpostikin, jos ei päivittäin, niin ainakin joka toinen päivä.


Sitten, pakko mainostaa. Oon tosi iloinen, kun Erinille, Jerrylle ja Eetulle hommattiin heijastinliivit. Tuli tavallisten heijastimien kanssa olo, ettei niistä oo paljoa apua. Ei autoilija niitä välttämättä huomaa, ovat kuitenkin niin pieniä ja jos sattumalta on juuri esim. käden takana piilossa. Nyt on turvallisempi olo lasten kanssa liikkuessa. Liivien kanssa lapset näkyvät kauas. Ja kun Tarjoustalosta sai kivoilla kuvioillakin, vaikka Erin varmasti olisi tykännyt esim. Helinä-Keijusta enemmän kuin Snoopysta. Tai jos ei Erin, niin äiti ainakin. Heh.
Lapset itsekin tykkäävät liiveistään, pukevat ne mielellään päälleen, mikä on helpotus mulle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti