lauantai 27. lokakuuta 2012

Turhaa löpinää

Mun aamun seuralainen <3


Yritin teille yhdestä kirkkaasta tähdestä ottaa kuvan, mutta pimeyden takia kamera ei ottanut kuin pitkällä valoitusajalla ja mun kädet tärisi hieman niin päätin tehdä tälläisen.

Nyt on jotain pielessä. Mä en oo yhtään aamu-ihminen, en siis oikeasti. Mulle ei kannata puhua ennen aamukahvia ja vaikka nousen sängystä normaalisti 7:30 (Kiitos lapsien), niin mä oon hereillä kunnolla vasta 12 aikoihin. No, nyt kello on 4:57 ja mä olen ollut hereillä jo puolitoista tuntia.
Eikä tää oo tällä viikolla eka kerta.. Mulla on kroppa ilmeisesti alkanut taas opettelemaan yöheräilyihin (näinkö aikaisessa vaiheessa ne alkaa?) ja oon koko viikon herännyt puol neljän aikaan. Useimpina aamuina oon jatkanut unia, mutta tänäänkään en siihen pystynyt. No, eiköhän tää tästä. Onneksi on jotenkin nätti aamu kun taivas on kirkas ja tähdet näkyy, tosin joku voisi sammuttaa nuo katuvalot että ne tähdet näkyisi paremmin *wink*

Eiliseen palaan sen verran, että kyllä se päivä siitä parani. En mä koko kämppää jaksanut sitten siivota loppuun, totesin sen olevan turhaa hommaa ennen kuin oon saanut leivottua ja toi yksi olohuoneen hylly pitäisi kääntää vielä.. Painuttiin lasten kanssa pihalle touhuamaan siihen asti, että Jerry ja Erin lähti iskäilemään ja me lähdettiin käymään äitillä. Totesin matkalla vaan, että onneksi meillä oli talvirenkaat. Matkalla joku oli jäänyt tielle (en tosin tiedä johtuiko kesärenkaista vai oliko auto rikki), oikaistiinpa sitten jalkakäytän kautta (niinkuin muutkin), että päästiin ohi.
Mutta hei! Meillä on tänään naamiaiset, en vieläkään paljasta mun pukua, mutta osaatteko arvata tästä kuvasta miksi pukeudun? *hymy*



Nyt aamukahvin keittoon ja hetken päästä alkaa valmistamaan tarjottavia kun eilen meni hieman myöhäiseksi. Odottelen jo iltaa, näkee ihmisiä ketä ei ole nähnyt hetkeen, yhtä jopa muutamaan vuoteen. Harmi vaan ettei kaksi rakasta ihmistä pääse paikalle. No, jos ensi kerralla sitten. Hauskaa kuitenkin pidetään *hymy*




2 kommenttia:

  1. Ääääää on niiiin ihana nähdä kyllä <3 Näin viimeyönä unta, ku olit kirjottanu siitä naamiaisasujutusta, että onko ihmiset muka nähny raskaana olevaa smurffiinaa yms, että sä olit pukeutunu rouva perunapääksi. :DDD <333

    VastaaPoista
  2. :DD haha. Se oiskin kova asu.
    Niin on ihana nähdä pitkästä aikaa <3

    VastaaPoista