tiistai 30. lokakuuta 2012

"tyhmä äiti"


Erinin uudet talvivaatteet. Pakko sanoa, että ISO kiitos isille kun osti meille uudet. Mulla on maailman paras isä. Samanlainen tuo on kuin se varastettukin. Jotenkin tykkään tosta vaikkei sellainen "supertyttömäinen" olekaan. Olisin mäkin saanut samalla kauppareissulla uuden takin, mutta tuntu että Erinin vaatteetkin oli jo liikaa pyydetty. Ja saan kuitenkin Annulta lainaan takin, joten turha ostaa uutta takkia mulle kun en kuitenkaan sitä ensi talvena enää käyttäisi, toivottavasti meinaan oon silloin pienempi jo. Haha.


"Tyhmä äiti". Tuo lause on kuultu tänään Erinin suusta varmaan 40 kertaa. Neitiä on saanut kieltää tänään melkein koko ajan, keksinyt uusia temppuja meinaan. Siirtää keittöntuolin työtason viereen, kiipee sinne ja kaivelee kaappeja. Mihinköhän mä tuon tytön kanssa vielä joudun? Ei pojat ole ollut noin jääräpäitä. Saas nähdä onko uusi tulokas sitten siskonsa kaltainen. Jos on niin en tiedä mistä pyydän apua (en usko luojaan joten sieltä suunnasta turha kysyä). Mutta tietääkseni oon ollut samanlainen, joten turha valittaa. voi äiti raukkaa. Haha.
On tuo tyttö silti ihana vaikka saakin mut vanhenemaan ihan liian nopeasti. Joku päivä ajattelin viettää Erinin kanssa äiti-tytär -päivän. En tiedä vielä mitä tehtäisiin, jotain kivaa ihan vaan tyttöjen kesken. Ehkä kirppikselle? Tai jotain. En mä tiedä vielä.. Ehkä käydään moikkaamassa jotain tyttökavereita? Mutta ketä?! Tietenkin siellä pyörisi se uusi Helinä-Keiju elokuva mutta äh. Jaksaako Erin keskittyä? Noh, kait mä jotain kivaa keksin meille.
Nyt lapset sänkyyn ja Tyhmä Äiti saa ottaa rennosti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti