sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Kaunotar ja melkein hirviö

Otsikko on huumoria, mutta joskus tuntuu siltä.....

Tässä oon taas lähiaikoina kuvaillut Lanaa kun on miljoona ja yksi ideaa päässä. Jukka ei innostu mun "harrastuksesta", mutta mielellään on lasten kanssa mun ollessa kuvia räpsimässä. Viime keskiviikkona kävimme Uittamon rannalla (ja katseita saatiin, paikalla kun oli nuorisoa kaljoittelemassa). Musta on muutama kuva. Tuli sen verran pikainen lähtö, että lähdin tukka likaisena ja ilman mitään meikkiä, joten pysyinkin mieluummin poissa kuvista.
Eilen suunnattiin Tampereelle vanhaan tulitikkutehtaaseen. Yleensä meillä on niin, että kuvaan ensin Lanaa jonkin aikaa ja sitten Lana mua, aina saa poseerata miten haluaa - jos osaa. Tällä kertaa meillä oli mukana Lanan ystävä, joka on ammattimaisempi kuvaaja. Päivä menikin siinä, että asetteli Lanaa tiettyihin asentoihin ja pyysi tekemään sitä ja tätä - ja mä taustalta nappailin kuvia Lanasta. Musta ei koko reissun aikana tullut montaa kuvaa, Lanan kuvaamisessa kun meni rutkasti aikaa ja sitten jo lähdettiinkin. Lana nappasi pikaisesti pari kuvaa pihalla, mutta siihen se jäikin. Vaikken kameran edessä viihdykään, kieltämättä olisi ollut kiva saada itsestäkin kuvia ko. paikassa, varsinkin kun olin käyttänyt aikaa laittautumiseenkin. Ehkä täytyy joskus suunnistaa sinne taas - jos vaikka saisi aikaiseksi. Tuskin.
Paikkana oli kolkon kaunis. Kaikki graffitit, tyhjyys, aavemainen ilmapiiri, hieman jo sortuneet seinät, laho ja rikkinäinen katto...
Tässä kuitenkin muutama mun nappaama kuva:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti