tiistai 8. tammikuuta 2013

Tyttöjen ilta haaveita..

Taas jäänyt kirjoittamiset väliin, tässä kun ollut hieman puuhaa (niistä tänään myöhemmin).

Mutta asiaan.. Oon mietiskellyt, että olisi kiva järjestää pienimuotoinen tyttöjen ilta ennen kuin pamahdan (kun en nyt tiedä järjestetäänkö mulle kuitenkaan niitä baby shower'eita vai ei. En kehtaa kysyä ja "kerjätä" niitä vaikka ne olisi kivat saada). 

Eilen aloin pohtimaan ketä sitten kutsuisin, mitä tarjoisin, koska pitäisin yms yms. Totesin, että en tunne kovin montaa naispuolista. Keksin 6 henkeä, jotka ehdottomasti kutsuisin ja muutaman "ehkä" -vieraan. Tulin siihen tulokseen, että muutamaa kaveria on turha pyytää, koska asuvat sen verran kaukana, että tuskin yhden illan takia viitsisivät tänne raahautua
Ajankohta varmaan olisi helmikuun puolen välin tienoilla. Olisi ainakin tarpeeksi aikaa.

"Teemana" olisi vaaleanpunainen, oon taas vähän hurahtanut siihen kun on pieni prinsessa tulossa. Yhteen aikaan olin sitä mieltä, että vaalenpunainen on turhan ns. "ällön söpöä" mun makuuni, mutta kahden pojan jälkeen vaaleanpunainen on ollut ihanaa vaihtelua ja mikä sen suloisempaa kuin pukea pieni prinsessa vaaleanpunaiseen. Ja se sopisi hyvin tyttöjen iltaan, kun on tyttömäinen väri.
Väri esiintyisi niin koristeissa (jotain ilmapalloja, kertakäyttöastiat, jne...) kuin tarjoiluissakin. Tarjolle leipoisin jotain teemaan sopivaa; cupcakeja, pienen kakun (?), juustokakun (elintarvikeväreillä saa väriä) plus voisi tarjota esim. vaahtokarkkeja yms. Ja tietenkin jotain suolaista, pizzaa yms (näihin vaikeampi saada vaaleanpunaista mukaan mutta se varmaan annettaisi anteeksi).

Alkudrinkiksi (alkoholittomaksi) jotain teemaan sopivaa, shampanjalaseista joissa sokeria reunassa (tällä idealla).
Kutsut olisi käsin kirjoitettu ja jos en itse pääse viemään, posti saisi ne vieraille toimittaa. Ajattelin, että se olisi kivempaa niin, nykyään kun kaikki kutsumiset hoidetaan joko facebookissa tai puhelimella. Käsinkirjoitettu kutsu olisi jotenkin henkilökohtaisempi.
Ja koska olen kiitollinen siitä, että minulla on hyviä ystäviä, ajattelin jokaiselle tehdä "kiitoslahjan", pienen lahjakassin, johon laitan jotain pientä kaikille muistoksi illasta.

Tämän enempää en ole keksinyt vielä, enkä tiedä järjestänkö näitä edes; riittääkö energia, antaako mieli periksi (vähän alakuloinen olen ollut), tulisiko ketään paikalle, yms.
Google sitä paitsi on kiusannut mua. Etsin ideoita tarjoiltaviin googlesta, ja törmäsin useamman kerran TÄHÄN. En tietenkään voinut ohittaa lukematta ja taas baby shower -kuume.. Äh.

Saas nähdä millainen kuume sitten tulee, kun olen suunnitellut leipovani nyt alkuvuodesta jossain vaiheessa mahakakun eräälle Lanan ystävälle,  joka odottaa esikoistaan, jotta saisin harjoitusta siihen. Olisi vähän kokemusta sitten, kun joku oma läheinen ystävä odottaa taas.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti