maanantai 9. tammikuuta 2012

Haaste omituisista tavoista..

Löysin haasteen eräästä blogista enkä tiedä ketä haastaisin, mutta teen kuitenkin..


"Paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä."

1. Puhun itsekseni. En siis mitään yksittäisiä lauseita vaan kunnon keskusteluja. Yritän pyytää itseltäni apua, selvittää omia ajatuksiani ja saada järkeä omaan päähäni.

2. En osaa nukkua yksin. Aina on saatava joku/jokin viereen. Jos Jukka on yövuorossa tai nukutaan eri paikoissa, otan jonkun lapsista viereeni tai pehmolelun. Jos muuta ei löydy, rutistan osan peitosta ja halailen sitä.

3. Meillä kun on Jukan kanssa murre-eroja (mä syntyperäinen Turkulainen, Jukka Tampereelta), mulla on jokin omituinen pakkomielle korjata Jukan sanoja "turkulaisemmaksi". En tee tätä ilkeästi, vaan on vaan tuollainen tapa. Välillä meillä onkin leikkimielinen kinastelu että kummalla sanalla tietty asia sanotaan. :)

4. En "osaa" nähdä tavallisia unia. Siis en ole koskaan nähnyt unia, jotka olisivat ns. tavallisia, joka ikisessä unessa tapahtuu tai esiintyy jotain outoa, esim. puhuvia eläimiä, lentämistä, joku tuttuni tekee tai sanoo jotain mitä ei koskaan tekisi/sanoisi, jne....

5. Rakastan pyykkien viikkausta, se rentouttaa ja siirtää ajatukseni muualle. Aikanaan siskoni luona ollessani istuin ison pyykkivuoren vieressä ja viikkasin samalla kun puhuimme tai katsoimme telkkaria.


En tiedä kenet haastaisin, joten tehdäänpä näin. Kun luet tämän, haastan sinut. Kun olet tehnyt haasteen, laita tähänä tekstiin kommentti jossa on linkki omaan paljastukseesi.

3 kommenttia:

  1. minä minä haluaa haasteen...

    VastaaPoista
  2. minä minä haluaa haasteen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tee tänne blogi tai kirjoita johonkin muualle toi ohje, omat omituiset tapas ja laita se osoite mulle tähän kommenttina että löydän sen. Voit sisko rakas laittaa vaikka facebookiin muistiinpanoihin.

      Poista