tiistai 22. marraskuuta 2011

Nopea esittely

Olen pariin otteeseen aloittanut tämän blogin mutta jostain syystä en ole ollut tyytyväinen, joten poistin tekstit ja nyt kun olen ulkoasuun tyytyväinen, aloitan kunnolla kirjoittamisen.


Ajattelin kirjoittaa pienen esittelyn itsestäni (ja perheestäni) ja sitten kirjoittaa varsinaisen tekstin..
Joten.....

Olen siis 23-vuotias, kolmen ihanan lapsen äiti. Olen ollut kotiäitinä esikoiseni syntymästä lähtien, sitä ennen olin lukiossa jonka sitten jätin kesken.
Harrastan kansanlaulukuoroa (jonka olen suunnitellut lopettavani tammikuussa olevan Folklandia -risteilyn jälkeen, mielenkiinto hiipunut näiden usean vuoden jälkeen). Tämän lisäksi käymme lasten ja äitini kanssa kansantanssissa, äiti-lapsi -ryhmässä. Siellä ei varsinaisesti tanssita kansantansseja, ennemminkin piirileikkejä ja muita lasten rallatuksia.


Näiden lisäksi kirjotan runoja ja valokuvaan omaksi ilokseni. Rakastan valokuvausta, harvoin jätän kameran kotiin lähtiessäni johonkin ja koneelta löytyykin reilu 20 000 kuvaa lapsista, tapahtumista, maisemista, yms.
Pidän myös leipomisesta, viikoittain leivon pullaa, piirakoita, mokkapaloja tms. Itse en pahemmin syö niitä mutta minusta on kiva tarjota itse tehtyjä herkkuja mahdollisille vieraille. Viikoittain kyllä yleensä saankin vieraita, pikkuveljeni Miikka ja ystäväni Lana käyvät meillä usein, joskus jopa monta kertaa viikossa.

Oon tosi herkkä, itken helposti (viimeksi eilen kun katseltiin lasten kanssa Happy Feet). Luonteeltani oon aikas ujo, mutta kunhan muhun tutustuu paremmin, huomaa että on tilanteita kun en osaa olla hiljaa.

Jospa sitten mainitsen jotain perheestäni. Minulla on siis kolme lasta. Esikoiseni Eetu syntyi v. 2007 joulukuussa. Keskimmäiseni Jerry syntyi v. 2009 maaliskuussa ja kuopukseni Erin v. 2010 huhtikuussa. Eetun isän kanssa meillä oli yhden illan juttu ja poika näkee isäänsä silloin tällöin. Erinin ja Jerryn isän kanssa olin kolme vuotta yhdessä ja niistä puolitoista vuotta naimisissa. He käyvät isällään n. kolmena viikonloppuna kuukaudessa + 2 viikkoa kesällä ja puoli viikkoa isänsä talviloman aikana.
Nykyinen isäntä talossa on Jukka. Olemme n. vuoden olleet yhdessä. Lapset kutsuvat Jukkaa isiksi, ihan omasta tahdostaan. Pitkän aikaa kutsuimme Jukkaa hänen etunimellään kunnes Eetu itse päätti alkaa sanomaan "isi".
Jukan kanssa meillä on toiveissa lisää lapsia, odotimmekin perheenlisäystä keväällä/alku kesästä mutta odotus päättyi ikävästi keskenmenoon.

Omien lasteni lisäksi sydämeni on valloittanut vuoden ikäinen kummipoikani Antti.

Mutta tämä saa riittää, tulette vielä tutustumaan meihin ja muuhunkin lähipiiriini kirjoitusteni kautta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti