maanantai 2. joulukuuta 2013

Lasten suusta

Lana löysi Kolmin jaloin -blogista hauskan lapselle suunnattu kysely jonka päätin meidän kolmen hulivilin kanssa toteuttaa. Sofiaa pääsee haastattelemaan vasta, kun suusta tulee muutakin kun vahingossa lausuttu "äiti".

Tässä siis tämä, vastaukset kirjoitettu juuri niin kuin ne lasten suusta tulivat;

Mitä äitisi aina sanoo sinulle?
Eetu: Että sä rakastat mua
Jerry: Mä pierasin *naurua*
Erin: Että rakastat mua

Mikä tekee äidin onnelliseksi?
Eetu: Se, että me ollaan nätisti
Jerry: Että pidetään koti siistinä
Erin: Ollaan kiltisti

Mikä tekee surulliseksi?
Eetu: Jos me ollaan tuhmia
Jerry: Että on sotkettu
Erin: Ei olla kiltisti

Miten äitisi saa sinut nauramaan?
Eetu: Kutittamalla
Jerry: Kutittamalla
Erin: Kutittamalla

Millainen äitisi oli lapsena?
Eetu:  Semmonen aika hauskan näköinen
Jerry: Hassun näköinen ja sinä kakkasit housuun
Erin: Naurettava

Kuinka vanha äitisi on?
Eetu: ööö..yhdeksän
Jerry: öö..Kakskymmentä
Erin: Kolmetoista

Kuinka pitkä äitisi on?
Eetu: Kaksitoista metriä
Jerry: Vähän isin kokoinen
Erin: Tän kokonen, sinun kokoinen

Mikä on äitisi lempipuuhaa?
Eetu: Meijän auttaminen
Jerry: Järjestäminen
Erin: Pussaaminen

Mitä äitisi tekee, kun et ole paikalla?
Eetu: Ei mitään
Jerry: öö mä en tiiä.. siivoo
Erin: En tiiä

Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän?
Eetu: Kun sä laulaisit
Jerry: Sinä kakkaisit housuun
Erin: Tanssisit

Missä äitisi on tosi hyvä?
Eetu: Uimisessa.. ooks sä siinä tosi hyvä?
Jerry: Halaamisessa
Erin: Siivoomisessa

Missä äitisi ei ole kovin hyvä?
Eetu: öö...sukeltamisessa
Jerry: Ompelemisessa
Erin: Sotkemisessa

Mitä äitisi tekee työkseen?
Eetu: Et mitään, nukutat Sofiaa
Jerry: Järjestät meijän huonetta
Erin: Äiti tekee tavaroita

Mikä on äitisi lempiruokaa?
Eetu: Suklaa
Jerry: Ranskalaiset ja lihapullat
Erin: Lihapullat ja makaroni

Miksi olet ylpeä äidistäsi?
Eetu: Koska mä rakastan sua
Jerry: Kun sä olet ympyrä
Erin: Koska mä rakasta sua

Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?
Eetu: Hulk
Jerry: Superman
Erin: Prinsessa Ruusunen

Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä?
Eetu: Kaikkea
Jerry: Ammutaan vesipyssyillä toistemme naamaan
Erin: Laitetaan pyykit, leikitään ja ollaan yhdessä

Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi?
Eetu: No meil on päät ja me ollaan molemmat ihmisiä
Jerry: Me ollaan saman ihoset
Erin: Ollaan ihmisiä ja tyttöjä

Mitä eroa teissä on?
Eetu: Sä oot aikuinen ja mä oon lapsi
Jerry: Silmät
Erin: Erilaiset hiukset

Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua?
Eetu: Koska mäkin rakastan sua, siitä mä tiiän
Jerry: Kun minä rakastan sua
Erin: Koska äiti halailee ja pussailee

Mikä on äitisi lempipaikka minne mennä?
Eetu: öö... Mummin luo
Jerry: Maatila
Erin: Ukin luo

1 kommentti: