maanantai 12. maaliskuuta 2012

onks pakko jos ei taho?

Jepsis, taas kirjoittelu jäi hetkeksi. Monena iltana pitänyt tulla kirjoittamaan mutta en sitten ole saanut aikaiseksi kun ollut kameran muistikortti ylhäällä (laiska kun en oo jaksanut hakea)..
Viikonloppukin meni taas. Lauantaina oli harjoitukset. Piti Erin ja Jerry hakea isältään reilun puolen tunnin takia. Eikä me mitään uutta mun mielestä opittu. No, tulipahan oltua kuitenkin.
Lauantai illalla olin Jessican tukena kun meni ottamaan Suvilta pari tatuointia. Tuli taas itselle olo, että pakko hommata äkkiä rahaa että mäkin saan lisää.... Kauhea tatskakuume päällä.
Sunnuntai menikin sitten meidän autoa romua korjatessa. Tuntuu että siitä autosta on vaan harmia. Olis kiva kun menis joskus katsastuksesta ekalla läpi. Huomenna saa taas mennä ostamaan osia, jos saatais se nt kuntoon. Onneksi isin autotalliin pääsee tekemään remppaa ettei tarvitse missään pihalla.

On vähän veto pois, oon kipeäksi tullut. Pientä kuumetta, oon ihan tukossa, yskin ja aivastelen koko ajan. Kaks päivää oon nyt sairastellut ja tuntuu olo pahenevan vaan. Toivottavasti ei kauaa kestä. Ei joudu sairastamaan yksin kun Jessica on kans kipeänä. Huomenna pidetäänkin "sairaskahvittelu". Tuskin me toisiamme saadaan tän enempää kipeiksi.
Kaikille niille, jotka myös kärsii jostain kettumaisesta taudista, pikaisia paranemisia.
Kuva täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti